[Linux] Re: gsm modem

From: Nilgün Belma Bugüner (nbuguner@yahoo.com)
Date: Sat 09 Mar 2002 - 10:51:37 EET

Cuma 08 Mart 2002 07:54 tarihinde , Murat Kasikcioglu şunları yazmıştı:
¦[ merhaba,
¦[ linux'da calisacak bir gsm modem (external) ariyorum.
¦[ turkiye'de distributoru olan bir firma (veya firmalar) var mi?
¦[ adres, telefon bilgisi olan dogrudan mesaj atabilir.
¦[ iyi calismalar,
¦[

3 sene önce bir türlü ev telefonum bağlanmadığından Nokia 5110'umla
internete bağlanabiliyordum. Cep telefonu ile seri port arasına bir kablo
ve bir yazılım CD'si ile. Yazılım windows için hazırlanmış. Linux için
var mı bilmiyorum. Aynı yöntemle fax alış verişi de mümkün.
Nokia satıcılarıdan bilgi alabilirsiniz sanırım.

Esen kalın,
Nilgün