[Linux] jawmail

From: Ahmet Aksoy (ahmetax@yahoo.com)
Date: Mon 11 Mar 2002 - 22:06:41 EET

Merhaba,
Mandrake 8.1 uzerine webmail olarak jawmail kurmak istedim.
Gerekli dosyalari /var/www/html dizini altina "tar -zxvf jawmail-0.8.tar.gz" komutuyla actim.
Sonra da Konquerer'la http://localhost/jawmail komutu vererek install islemine girdim. Ancak bu islem sonuclanmiyor:
"Warning: Cannot use a scalar value as an array in /var/www/html/jawmail/lang/eng/lang.php on line 4"
gibi pespese bir suru mesaj veriyor. Lisans onayindan sonra verdigi mesaj da soyle: "Connection to host max200.axtel.org is broken." Kisacasi kurulum gerceklesemiyor.
Internette herhangi bir doküman bulamadim.
Bu konuda bir fikri olan var mi?
Selamlar.
Ahmet Aksoy