[Linux] [Multimedia]: Xawtv de sorun.

From: Batuhan (batumg@yahoo.com)
Date: Sun 10 Mar 2002 - 22:18:27 EET

Merhaba,
İlk denediğim mail çok uzun olduğu için maddeleyerek
sorunumu açıklamaya çalışacağım.
Sistem: Gelecek 1.1, Fly Video 98 TV FM Tuner, i810
Sorun: Xawtv de tüm ayarlamalara rağmen sonuç yok.
Olay1: Xawtv sorunsuz çalışıyordu. Sadece 1024x768 de
tüm ekran yaparsam yanları kesik bir görüntü.
Xawtv-radio çalışıyordu.
Olay2: Ctrl+Alt++ ile çözünürlük değiştirmek için
setup komutu altından x ayarlarını çalıştırdım ve
800x600 ile 1024x768 i 16 bit te tanımladım
Olay3: Xawtv de ses var görüntü yok. radio
çalışmıyor.(/dev/radio bulunamadı. diyor.)
Tüm ayarları yeniden denedim. xawtv, radio, bttv
modulü ve benzeri şeyleri yeniden kurdum.
Sonuç: xawtv hiç çalışmıyor.

Not: bttv yi yeniden eklememe rağmen kcompat22 diye
birşey lsmod ile ekrana gelmiyor.
Sorun nerede?
İlginize çok teşekkürler.