[Linux] Re: [Multimedia]: Xawtv de sorun.

From: Nilgün Belma Bugüner (nbuguner@yahoo.com)
Date: Mon 11 Mar 2002 - 00:34:49 EET

Pazar 10 Mart 2002 20:18 tarihinde , Batuhan "Osmanolu" şunları yazmıştı:
¦[ Merhaba,
¦[ İlk denediğim mail çok uzun olduğu için maddeleyerek
¦[ sorunumu açıklamaya çalışacağım.
¦[ Sistem: Gelecek 1.1, Fly Video 98 TV FM Tuner, i810
¦[ Sorun: Xawtv de tüm ayarlamalara rağmen sonuç yok.
¦[ Olay1: Xawtv sorunsuz çalışıyordu. Sadece 1024x768 de
¦[ tüm ekran yaparsam yanları kesik bir görüntü.

Ben de aynı kartı kullanıyorum. (rh-7.2)

/etc/rc.d/rc.local dosyasında aşağıdaki satırlar ekli.

/sbin/modprobe bttv card=56 pll=28 tuner=5 radio=1
/sbin/modprobe btaudio

Esen kalın,
Nilgün