[Linux] Re: qmail kullananlara soru

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.de)
Date: Fri 21 Jun 2002 - 19:43:42 EEST

> Selamlar,

Selam,

> Bu arada 3. sirada oldugu konusunda hem fikir degilim :). Ama bir test
> yapmadim bu aralar yapmayi da dusunmuyorum dolayisi ile konu ustunde
> tartismaya gerek yok :).

yolladigim linklerde testler yapilmisti oradan bakabilirsin.

> Bu gorece. Kisisel makinamda postfix kullanmama ragmen qmail bana daha
> kolay geliyor.

sana gore ama genel icin yine yolladigim linkler diyeyim :)

> Kadran 300km/h de olsa en fazla 130km/h (TEM) ile kullanacak isem
> hangisini aldigim fark etmmiyor :).

ne siniri :)) cok defa asiri hizdan ceza yedim ben 230km/h da
yakalaninca :)

bu araclarin kullanildigi yerler TEM degil ama :)

Yok yok biz anlasamayacagiz boyle de devam etmeyelim off-topic olmaya
basladik iyice. en iyisi siz 300km/h gitmeye devam edin ben yaninizdan
376km/h la geceyim :) (Saka tabii)

ama qmail e gicigim yani DJB e de gicigim bir kez daha belirtmek isterim
:)

Tekrar tesekkurler katilan herkese.

--
IYI CALISMALAR

MURAT KOC

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part