[Linux] Re: qmail kullananlara soru

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Fri 21 Jun 2002 - 13:04:37 EEST

Merhaba,

Fri, 21 Jun 2002 11:32:50 +0300 tarihinde Deniz Akkus Kanca <deniz@arayan.com> yazdi:

DAK> DJB'nin paketlerini kullandığınız zaman kendiniz kurcalayacaksınız. Asıl
DAK> işiniz bu ise, ve özel performans/güvenlik vb ihtiyaçları var ise,
DAK> tamam. Fakat asıl işiniz DNS (veya posta) yöneticiliği değil, sistemin
DAK> ihtiyaçları da uzaktan yakından özel bir şey değil ise, dağıtımın dışına
DAK> çıkmaya lüzum görmüyorum. (Eskiden hoşuma gidiyordu, sonra ne kadar
qmail ozellikle sistemin basinda duracak kisiler sistem yoneticisi degilse oldukca ise yariyor. belki kurulumu sancili ama bir kere kurulup teknik bilgi sahibi olmayan insanogullarinin eline birakilacak bir sistem icin oldukca avantajli.

yoksa siz surekli sisteminizi guncellemeyi, kurcalamayi, yeni ozellikler eklemeyi dusunuyorsaniz iyi bir secim olmayabilir.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694