[Linux] Re: DriveReady SeekComplete Error !!?

From: Erçin EKER (antares@gmx.com.tr)
Date: Sat 15 Jun 2002 - 15:10:39 EEST

:)))

hdd yi görünce aklım hemen Hard Disk Driver a gitti :)))

tabi onlarca kez harddisk windows nedeniyle format-fdisk yediği için
heyecan yaptım

evet hdd cdromun olduğu ide :)

bu arada loglarda 1894 portuna 20 saniye içinde 1000 e yakın bağlantı
isteği geldiğini gördüm. sanırım arkadaş lamerdi :) 1894 portunu
kullanan bir trojan bilen var mı??

ayrıca kernel derleyeceğim... bir unix kitabında işletilen bir komutun
ne kadar zaman içinde tamamladığını ne kadar işlemci gücü kullandığını
anlamak için bir komut olduğunu okumuştum. komutu hatırlayamadım.

iyi çalışmalar...

15 Jun 2002 00:52:30 +0300 tarihinde
Murat Koc <murat.koc@frontsite.de> şunları yazmış: