[Linux] Re: DriveReady SeekComplete Error !!?

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.de)
Date: Sat 15 Jun 2002 - 15:34:44 EEST

Selam,

> :)))
>
> hdd yi görünce aklım hemen Hard Disk Driver a gitti :)))
>
> tabi onlarca kez harddisk windows nedeniyle format-fdisk yediği için
> heyecan yaptım
>
> evet hdd cdromun olduğu ide :)

o.k o zaman;)

> bu arada loglarda 1894 portuna 20 saniye içinde 1000 e yakın bağlantı
> isteği geldiğini gördüm. sanırım arkadaş lamerdi :) 1894 portunu
> kullanan bir trojan bilen var mı??

bilmiyorum.

> ayrıca kernel derleyeceğim... bir unix kitabında işletilen bir komutun
> ne kadar zaman içinde tamamladığını ne kadar işlemci gücü kullandığını
> anlamak için bir komut olduğunu okumuştum. komutu hatırlayamadım.

time make dep clean bzImage modules modules_install

seklinde toplamda ne kadar sure tuttugunu gorebilirsin ama islem gucunu
ne kadar kullandigini gormek icin sar turu olaylara ihtiyacin vardir.
ancak top komutu ile de baska konsoldan surekli gorebilirsin.

--
IYI CALISMALAR

MURAT KOC

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part