[Linux] Re: DriveReady SeekComplete Error !!?

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.de)
Date: Sat 15 Jun 2002 - 00:52:30 EEST

Selam,

> kusura bakmayın ayrıntıları vermemkle eşşşklik ettim :)

estagfurullah

> alet harddisk quantum lct15 primary master olarak tanımlı ve ide kablosu 80
> kanallı, diskin takılı olduğu ide kanalında başka aygıt yok. kernel 2.4.18
> olması lazım (şu an makinamdan uzakta olduğum için :( bilemiyorum )

himm bir hata var sanirim

primary master = /dev/hda

hatanin alindigi alet /dev/hdd secondary slave yani?

> ayrıca hata sadece bugün olmuş ve hatanın olduğu saatlerde cdromu
> kullanmadım.
>

> hatanın olasılıkları neler?

siz hdd den hata aliyorsunuz. hdd de cdrom var degil mi?
bugun oldu ise dedigim gibi cd i okuyamamistir.

--
IYI CALISMALAR

MURAT KOC

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part