[Linux] Re: DriveReady SeekComplete Error !!?

From: Ömer Fadıl USTA (omer_fad@hotmail.com)
Date: Sat 15 Jun 2002 - 07:59:43 EEST

selam ercin.

cd surucun /dev/hdd'ye takili oyle degil mi ?
Eger oyle ise hatayi o kadar kafana takma asil /dev/hdd senin disklerden
biri ise [biri diyorun sisteminde kac hdd var bilmedigim icin] o zaman biraz
kafan agrir gibime geliyor :-)

Ha cd surucu ise /dev/hdd senin sistemde hata icin birkac olasilik oluyor
bazen sistem kafayi siyirip cd surucuden dosya olumaya kalkiyor. Automount
acik ise bazen ve bazi cd suruculer cd takili olmasa bile sapitip bos bir
cd takili gibi gosterebiliyorlar. [ bende win sistemde 2 kere oldu. ama
linuxta hic karsilasmadim[ee tabi winde zaten hep automount acik cd ler icin
:-) ]]
bu nedenle belki okumaya kalkip okuyamamistir filan. Eger Harddisk degilse o
kadar kafana takma.

Kolay Gelsin!

                                       __USTA__
                                 omer_fad@hotmail.com