[Linux] Re: DriveReady SeekComplete Error !!?

From: Erçin EKER (antares@gmx.com.tr)
Date: Fri 14 Jun 2002 - 23:05:15 EEST

kusura bakmayın ayrıntıları vermemkle eşşşklik ettim :)

alet harddisk quantum lct15 primary master olarak tanımlı ve ide kablosu 80
kanallı, diskin takılı olduğu ide kanalında başka aygıt yok. kernel 2.4.18
olması lazım (şu an makinamdan uzakta olduğum için :( bilemiyorum )

ayrıca hata sadece bugün olmuş ve hatanın olduğu saatlerde cdromu
kullanmadım.

hatanın olasılıkları neler?