[Linux] Re: iki mail hesabi

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Fri 14 Jun 2002 - 23:03:36 EEST

Kerem Koy wrote:
> Herkese yanitlari icin tesekkurler
>
> Ancak herkese tek tek cevap yazamayacagim icin topluca yazmak istedim. Benim
> niyetim en azindan Outlook Express gibi baska bir ayara gerek duymadan her
> mail hesabi icin ayri ayri smtp server ayari yapabilmek ve kullanabilmek.

  Mozilla destekliyor, nasil yapilacagini anlattim.

> [...]
> istediginizde bir sure server la baglanti kurmaya calisiyor ve daha sonra
> serverla baglanti kurulamadi diyerek hata veriyor.ximian evolution da da
> pek basarili oldugum soylenemez.evolution in sol sutunundaki kisa yol
> penceresinde ve tum bilgilerin tek ekran da gorundugu bolumde turkce
> karakterler gorunmuyor ve adres defteri ikonuna tikladigimda ise makine
> kitleniyor.biliyorum herseye bir mazeret buldum ama newbei olmak kolay degil
> :-)
> Daha onceki mail de sistemi yazmayi unuttum kusura bakmayin. Mandrake 8.2

  Mozillanin guncel surumleri derken ozellikle altini cizmeliydim :)
Mozilla 0.98 kullananlara soyleyecek bir lafim yok, ama bir gece beni
delirtip "rpm -e --nodeps" e sebep olmustu... En son mozilla rc3 le
cekine cekine tekrar denedim mozillayi, adamlar gercekten cok yol kat
etmisler, 1.0 full surumde ise gercekten iyi bir is basarmislar.

  Mozilla en iyisi olmayabilir, ama su anda pek cok isletim sisteminde
ortak hesabi/yerel_alani sorunsuz kullanmasi ve ihtiyaclarimda sorun
cikarmamasi bana yetiyor.

  Sizin baglanamama sorununuza gelince, smtp authentication olan bir
serverdir, ve siz user name vs. girmemissinizdir. Yine smtp ayarlarinda
mevcut.

  Saygilar,
  Onur Kucuk