[Linux] iki mail hesabi

From: Kerem Koy (kerem.koy@turkuaz.com.tr)
Date: Fri 14 Jun 2002 - 17:25:16 EEST

Herkese yanitlari icin tesekkurler

Ancak herkese tek tek cevap yazamayacagim icin topluca yazmak istedim. Benim
niyetim en azindan Outlook Express gibi baska bir ayara gerek duymadan her
mail hesabi icin ayri ayri smtp server ayari yapabilmek ve kullanabilmek.
Makinamda ayrica bir server kurmaya su anki bilgim yeterli degil kasarsam
mutlaka olur ama su anda o kadar vaktim yok.Mozilla 0.98 i bir sure
kullandim dogru iki smtp server ayari yapabiliyorsunuz ancak orada da mail
atmak istedigim de ( belki bilmedigim bir ayardan oturu ) maili gondermek
istediginizde bir sure server la baglanti kurmaya calisiyor ve daha sonra
serverla baglanti kurulamadi diyerek hata veriyor.ximian evolution da da
pek basarili oldugum soylenemez.evolution in sol sutunundaki kisa yol
penceresinde ve tum bilgilerin tek ekran da gorundugu bolumde turkce
karakterler gorunmuyor ve adres defteri ikonuna tikladigimda ise makine
kitleniyor.biliyorum herseye bir mazeret buldum ama newbei olmak kolay degil
:-)
Daha onceki mail de sistemi yazmayi unuttum kusura bakmayin. Mandrake 8.2
uzerinde Kde 2.2.2

Herkese tesekkurler