[Linux] Re: iki mail hesabi

From: Burak Ozdemir (brkozd@ttnet.net.tr)
Date: Sat 15 Jun 2002 - 11:42:55 EEST

Merhaba =

e=F0er Kmail program=FDn=FD tercih ederim diyorsan=FDz=2C
mandrake=2Elinux=2Eorg=2Etr adresinde Kmail ile ilgili =

bir yaz=FDm vard=FD=2E Orada bu sorunun nas=FDl =E7=F6z=FClece=F0ini
yazm=FD=FEt=FDm=2E Kendi bilgisayar=FDn=FDz=FD SMTP server=27=FD olarak
kullanabilir istedi=F0iniz kadar ayr=FD hesaptan mail =

g=F6nderebilirsiniz=2E

=DDyi G=FCnler

Burak =D6zdemir