[Linux] Re: selamlar winex || wine la ilgili

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Mon 22 Jul 2002 - 20:16:12 EEST

palm wrote:
> ben dili tamamen ingilizce yaptim yine olmadi. acaba wine ile bir win exe
> sini calistirmak icin uygulamamiz gereken surec nedir. bilgi
> verebilirmisiniz. mesela win diskini mount edip ordanmi calistiracagiz.

  Ister mount ettiginiz bir dizin olsun, ister linux partitioninizda
olsun, onemli olan kullandiginiz programin wine in config dosyasi icinde
tanimlanmis bir dizin ya da dizinina lt dizinlerinden biri icinde
olmasi, sizin buraya erisim hakkiniz olmasi ve bu programin ozellikle
istedigi dll ler varsa yine config dosyasinda tanimlanmis system dizini
altinda olmasi yeterli. Gerisi "wine program_adi"

> yoksa exe yi linux diske atip ordanmi calistiracagiz. exe program bir dll
> ile calisiyorsa ornegin bizim muh progu muh.exe kirmizisapkalikiz.dll adinda
> bir dosya olmadan calismiyorsa bunu wine nasil anlatacagiz. acaba bu konuda
> bir nasil belgesi (turkce) varmi.
> sevgiler

  Dosyayi wine in config dosyasinda tanimlanmis olan c:\windows\system
altina kopyalamaniz yeterli.

  Saygilar,
  Onur Kucuk