[Linux] Re: selamlar winex || wine la ilgili

From: palm (palmbeach@superonline.com)
Date: Mon 22 Jul 2002 - 16:28:58 EEST

ben dili tamamen ingilizce yaptim yine olmadi. acaba wine ile bir win exe
sini calistirmak icin uygulamamiz gereken surec nedir. bilgi
verebilirmisiniz. mesela win diskini mount edip ordanmi calistiracagiz.
yoksa exe yi linux diske atip ordanmi calistiracagiz. exe program bir dll
ile calisiyorsa ornegin bizim muh progu muh.exe kirmizisapkalikiz.dll adinda
bir dosya olmadan calismiyorsa bunu wine nasil anlatacagiz. acaba bu konuda
bir nasil belgesi (turkce) varmi.
sevgiler