[Linux] Re: selamlar winex || wine la ilgili

From: Ilker Gokhan (ilker.gokhan@ayatirim.com.tr)
Date: Mon 22 Jul 2002 - 18:03:53 EEST

Merhaba,

.wine/config dosyasinda [Drive X] bolumunde windows dizinini gosterdigin
yerden programlari calistiracaksin soyle ki. windows u mount ettigin
/mnt/nt dizini ise bu dizin altina gecip prg oyle calistiracaksin..

/mnt/nt/winnt/wine welcome.exe gibi..

Bu arada bir arkadas yazmisti. Gercekten win2000 altindan wine i
kullanmak oldukca *zor*. Aksini yapabilen varsa bilgilendirilmek
isterim.

Saygilarimla
Ilker G.