[Linux] Ynt:Off topic "deneme"ler hakkında

From: Hacer Alçı (haceralci@mynet.com)
Date: Mon 22 Jul 2002 - 18:05:22 EEST

Eger denemelerimizi kendi e-maillerimize yaparsak listeye att=FD=F0=FDm=FDz maillerin gidip gitmedi=F0ini =F6=F0renemeyiz san=FDr=FDm.
O y=FCzdende bu denemeleri yapmak zorunda oldu=F0umuzu d=FC=FE=FCn=FCyorum.
Listeyide bir daha b=F6yle bir koda me=FEgulken g=F6rmemeyi diliyorum...
Sayg=FDlar=FDmla....