[Linux] Re: Apache timeout suresi

From: AHMET PEHLIVAN (aplinux@dominant.com.tr)
Date: Wed 17 Jul 2002 - 11:34:34 EEST

Cevabınız icin tesekkurler.
        Ben budurumu simdiye kadar c de fork() ile cozdum. Bazı durumlarda
processlerde sorun olmakta. Beliki birazdaha fork yapısının ustune
gitemliyim.

>Apache'nin time out suresini normal sure olan 300 saniyeden 3600
> saniyeye cikatman durumunda maximum 300 saniyede kapanacak olan
> baglantilar 3600 saniyede kapanacaktir. Bu durumda web sunucun uzerinde
> gereksiz yere bekleyen kullanicilar veya baglantilar olusabilir. Bu
> gereksiz yere bagli kalan kullanicilarin sayisinin cok artmasi ile
> birlikte apache web sunucusu maximum client sayisina gelebilir

    Ornek:
    Timeout 3600 sn
     20 sn de biten bir cgi program calıstırdık, apache ilgili prossesi
(maximum client ) kapatmak icin 3600 sn beklermi yoksa budurum hatalı sadece
programlardamı olur.

Ahmet Pehlivan