[Linux] Re: Apache timeout suresi

From: Ozhan Karaman (ozi@yore.com.tr)
Date: Wed 17 Jul 2002 - 12:11:00 EEST

Merhaba

AHMET PEHLIVAN wrote:

>Cevabınız icin tesekkurler.
> Ben budurumu simdiye kadar c de fork() ile cozdum. Bazı durumlarda
>processlerde sorun olmakta. Beliki birazdaha fork yapısının ustune
>gitemliyim.

> Ornek:
> Timeout 3600 sn
> 20 sn de biten bir cgi program calıstırdık, apache ilgili prossesi
>(maximum client ) kapatmak icin 3600 sn beklermi yoksa budurum hatalı sadece
>programlardamı olur.
>
>Ahmet Pehlivan

Calistirdigin cgi programi 20 saniye sonunda basarili bir sekilde
sonlanirsa browser, apache web sunucusu ile arasindaki baglantiyi
sonlandirir. Bu baglantiyi kesme surecinde de eger apache web
sunucusunda keep alive ozelligi varsa oncelikle bu surenin dolmasini
bekler ardindan da web sunucusu ile olan baglantisini sonlandirir.
Calistirdigin program takilip kalirsa veya browser ile web sunucusu
arasinda herhangi bir paket alisverisi olmaz ise baglantinin kesilmesi
icin max connection time kadar beklenir ve ardindan baglanti kesilir...
Iste bu baglantinin kesilmemesi durumlarinin artmasindan dolayi max
client limitine gelebilirsin....

Kolay Gelsin
Ozhan Karaman