[Linux] Re: Apache timeout suresi

From: Ozhan Karaman (ozi@yore.com.tr)
Date: Wed 17 Jul 2002 - 10:42:12 EEST

Merhaba;
Apache'nin time out suresini normal sure olan 300 saniyeden 3600
saniyeye cikatman durumunda maximum 300 saniyede kapanacak olan
baglantilar 3600 saniyede kapanacaktir. Bu durumda web sunucun uzerinde
gereksiz yere bekleyen kullanicilar veya baglantilar olusabilir. Bu
gereksiz yere bagli kalan kullanicilarin sayisinin cok artmasi ile
birlikte apache web sunucusu maximum client sayisina gelebilir ve bu
yuzdende web sunucun, yeni gelen kullanicilara hizmet verememeye
baslayabilir. Bence bu sorunu cozmek icin 200 saniyede bir kullaniciya
ufak bir bilgi gonderip (mesela kullanici browserina ufak, browser
tarafindan anlamsiz taglar gonderebilirsin) baglantinin aktif kalmasini
saglayabilirsin. Bu sekilde cgi uygulamalarinla apache web sunucusu
arasindaki time out problemini asabilecegini dusunmekteyim...

Kolay Gelsin
Ozhan Karaman