[Linux] qmail hatasi: Sorry,_no_mailbox_here_by_that_name._(#5.1.1)

From: Erkan Cevik (erkan@orjin.net)
Date: Wed 17 Jul 2002 - 10:49:54 EEST

arkadaslar ilginc bir problemim var ben bayagi urastim ama cozemedim

bir tane domainimiz var domain normal bir sekilde calisiyor domaine herhangi bir
mail user actigimda normal aciliyor login olup maili kontrol edebiliyorum, sonra
bu mail usere mail gonderdigimde mail bana asagidaki hata mesajiyla geri donuyor,
butun uraslarima ragmen cozemedim hatta domaini tekrar kaldirip yine ekledim yine
olmadi acaba qmaille ilgili bir problemmi var yada bir ayarmı yapmam gerek.

hata mesaji ,
<rahimarslan@rahimarslan.com>:
Sorry, no mailbox here by that name. (#5.1.1)
ama boyle bir email adresi sistemde mevcut.