[Linux] Re: MAIL-SEMINER: SWAPPING VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

From: Baris Metin (baris@gelecek.com.tr)
Date: Tue 16 Jul 2002 - 21:59:09 EEST

Selamlar,

Mon, Jul 15, 2002 at 03:39:24PM +0300 , Ilker Gokhan :

> :-(((( bu alinti sadece son mail oldugu icin kesinlikle *tesadufen*
> olmustur. Yoksa sen TRLinux camiasinda uzmek isteyecegim en son
> *kisilerdensin*..Sen yazdiklarimi kesinlikle ustune almamasi gereken
> birisin.

Iki gun kadar mektuplarimdan uzak kaldim, sanirim sonunu yakaladim
konunun. Gordugum kadari ile konu kapanmis fakat yine de bir iki sey
soylemek istiyorum.

Aslinda once bu mektuplar icin konusursak "bedbaht" bildigim kadari ile
kotu talih demek oluyor. Dolayisi ile bir insana soylenmis olmasi
muhtemel degil sanirim. Yok "bedhah" denmek istenmis ise o zaman konu
hakkinda (ki bu konu mail seminerler) fikir belirten hepimiz uzerimize
alinabiliriz.

Gercekten merak ediyorum neden ve hangi mektuplara karsi bu sekilde bir
tabir kullanildigini. Ben konu hakkindaki tum goruslerin ya yontemin
kendilerince yanlis oldugunu belirten ve kendilerince dogru olan
yontemleri anlatmaya calisan gorusler. Ya da biz bu sekilde
anlayamiyoruz cunku bilmiyoruz, vs. vs. den dolayi anlayamiyoruz
seklinde cevaplar oldugunu gordum. Dolayisi ile buyuk olcude insanlar
olayi daha iyiye goturmeye calisiyor.

Listede son gunlerde genel bir tahamulsuzluk oldugunu goruyorum. Umarim
yalnizca sicaklardandir ve gecicidir :). Gectigimiz gunlerde tartisilan
bir konu olan Hakki Ocal Bey'in Linux yorumlari bence aslinda liste
konularinin tam ortasina oturmasina ragmen "birakin burada bunu
konusmayi", "sidik yarisi" (afedersiniz ama aynen bu sekildeydi)
seklinde tepkiler aldik.

Gayet icten soruyorum. Neden bu tahamulsuzluk ?

iyi gunler.

--
Baris Metin
Gelecek A.S.

----------------------------------------------------------------------- Liste üyeliğiniz ile ilgili her türlü işlem için http://liste.linux.org.tr adresindeki web arayüzünü kullanabilirsiniz. Listeden çıkmak için: 'linux-request@linux.org.tr' adresine, "Konu" kısmında "unsubscribe" yazan bir e-posta gönderiniz. -----------------------------------------------------------------------