[Linux] Re: Listeden uzaklastirma duyurusu

From: Mustafa Özbakır (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Tue 16 Jul 2002 - 23:30:13 EEST

Abi bende seni kiniyorum.televolelerin tek bir sevdigim yani var oda =
bazilarinin neredeyse taptigi insanlarinda birer insan olduklarini ve =
hatalarini cartlarini curtlarini gostermesidir.yani bu ustadlarin sadece =
linux konusunda degil bir cok konuda ornek alinmasi gerekliligini =
bahsetmeden gecemeyecegim.koyu bir fanatik degilim ama bu iki insanin 15 =
gun uzak kalmasi demek bir cogumuz icin zararli bir anlam ifade ediyor =
zannediyorum.bu insanlarin kendi aralarinda tartismalarindan bile bir =
cok sey ogrenilebilir!lutfen bir uye olarak en azindan bu surenin =
dusurulmesini talep ediyorum!

Mustafa =D6zbak=FDr
DEBA A.S.