[Linux] Re: MAIL-SEMINER: SWAPPING VII

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.de)
Date: Mon 15 Jul 2002 - 22:48:57 EEST

Selam,

> Ilker,
> Tesekkur ederim, bir bedbaht sifatim eksikti. Bu konu ile ilgili bir
> elestiri yapmadigim halde Murat'in bana yanitindan alinti yaparak
> yazdigin mesajin beni uzdu. Umarim Murat'i mutlu etmis olmasi seni
> yeterince memnun etmistir.

Burak ne demek ya Murat i mutlu etmis olmasi? Nedir bu ya? Ne bicim bir
itham bu boyle. Birak bana karsi yapmani bir de Ilker e karsi boyle
ithamda bulunuyorsun. Niye Ilker beni mutlu etmeye calissin? Bir kere 2
dakika gormuslugumuz var birbirimizi o kadar. Bir de bana saldirgan
diyorsun.

"Bu paragrafi okuyunca kendimi tutamadim, guldum. Gectigimiz gunlerde
listenin calisma bicimi ile ilgili tartismalari yuruturken senin fikrine
destek cikan 4-5 mesajdan sonra "bak listenin geneli bunu istiyor"
demistin; ses cikartmamistim."

yazdin soylemedigim birseyi sanki soylemisim gibi dedin, ustune bir de
ses cikartmamistim filan diye sanki buyukluk yapmisin gibi dedin. Oyle
birsey yazmadigimi gosterdim. Pardon yanlis anlamisim filan da demedin.
Nerede o zaman bu buyuklugun ozur dileyecek?

Camur attin izi kaldi yani. Ustune bir de tuttun simdi kesin bir tavirla
"Murat i mutlu etmis olmasi" filan yaziyorsun. Nereden cikariyorsun
mutlu oldugumu, beni mi gordun, konustun mu ne yaptin, kahkahalarla
guluyor muyum, napiyorum da mutlu etmis diyorsun? Ustune Ilker e camur
atiyorsun. Ki benim bile iki dakikalik gormuslugum, listedeki yazilarini
okumuslugum var ve Ilker kesinlikle oyle biri degil biliyorsun.

Bu haklari nereden aliyorsun? Kendini nasil bunlari yazmaya hakli
goruyorsun? Benimle problemin mi var? Problemin varsa boyle camur atma
biciminde sozde nazik bicimde saldirma. Adam gibi yazarsin ozelden
seninle soyle soyle problemim var tartisalim dersin.

Yaw aksam aksam insanin sinirlerini bozmayin. Yazdiginiz seyleri
dusunun, sonra bir daha okuyun oyle yazin.

Liste sakinleri kusura bakmasin ama liste ortaminda bu tur ithamlarla
karsilasirsam cevap verecegim yer de burasi ne yazik ki, kisisel
dalasmalara girmek istemesem de zorlaniyorum buna, sonra da agresif adam
oluyorum ne hikmetse.

Yahu etrafimda o kadar sen-sanrak adam olarak bilinirken sayenizde
agresif adam olarak taninir oldum ya helal olsun size

--
IYI CALISMALAR

MURAT KOC

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part

----------------------------------------------------------------------- Liste üyeliğiniz ile ilgili her türlü işlem için http://liste.linux.org.tr adresindeki web arayüzünü kullanabilirsiniz. Listeden çıkmak için: 'linux-request@linux.org.tr' adresine, "Konu" kısmında "unsubscribe" yazan bir e-posta gönderiniz. -----------------------------------------------------------------------