[Linux] Re: MAIL-SEMINER: SWAPPING VII

From: Baris Metin (baris@gelecek.com.tr)
Date: Sun 14 Jul 2002 - 23:35:31 EEST

Selam,

Sun, Jul 14, 2002 at 01:00:29PM +0300 , Murat Koc :

> Swapping konusunu anlamak icin bunlarin hicbirine gerek yok. Gerekli
> olan yerlerde bunlarla ilgili olabilecek olan aciklamayi zaten
> yapiyorum. Ki aslinda swapping i basit bir konu diye secmistim. Cok
> fazla bilgi gerektirmedigi icin daha rahat anlasilir diye secmistim.
> Birakin kodu anlamayi sadece koda yazdigim aciklamalari okusaniz
> anlasilir olan bir olay.
>
> Process, signal, sytem call sadece ne oldugunun bilinmesi yeterli, az
> biraz detay yeterli. Bunlari anlattigim zamanda kod tabanli

Hic bilmiyorsa ne olacak ?

> anlatacagim, O zamanda yaw once C ve asm ogrenelim mi diyeceksiniz?
> veya donanim mi ogrenelim?

O zaman konuya baslamadan once bir "bilinmesi gerekenler" listesi
cikarilip sunulur. Kac kisi bunlari biliyor ve konuyu anlayabilecek
ogrenilir. Istenilen/Yeter sayida degilse de once sunlari anlatmamiz
gerekiyormus denir.

> Neresidir anlamadiginiz yer? Bana soyleyin surayi surayi anlamadim
> deyin. Cok merak ediyorum bu kadar basite indirgeyip anlatmama ragmen ve
> anlattigim heresyi oncesinde aciklamama ragmen anlasilmayan yerleri.

Yukarida yazdigimdan anlamadigimi nasil cikarttiniz ??? Ben bu konu bu
sekilde anlasilmaz diyorum. Genel konusuyorum. Nasil anlasilabilecegini,
bence izlenmesi gerek sirayi da bu mektupda acikladim kendimce. Daha
oncekilerde de bilginin ne sekilde aktarildiginda daha faydali
olabilecegini. Ama bu benim dusuncem, kimse kabul etmek zorunda degil
tabi.

iyi calismalar,

--
Baris Metin
Gelecek A.S.

----------------------------------------------------------------------- Liste üyeliğiniz ile ilgili her türlü işlem için http://liste.linux.org.tr adresindeki web arayüzünü kullanabilirsiniz. Listeden çıkmak için: 'linux-request@linux.org.tr' adresine, "Konu" kısmında "unsubscribe" yazan bir e-posta gönderiniz. -----------------------------------------------------------------------