[Linux] Re: DNS

From: burak dayioglu (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Sun 14 Jul 2002 - 20:54:09 EEST

On Sun, 14 Jul 2002, Devrim GUNDUZ wrote:
> Merhaba,
> Ben gecen aylarda, networksolutions.com'a DNS sunucumu
> kaydettirmistim. .com, vs tutacaksaniz bunu yapmaniz gerekli. Anmcak
> .com.tr, vb tutacaksaniz buna grek yok. ODTU'den alan adinizi alirken,
> kendi makinenizi DNS sunucusu olarak kaydettirebiliyorsunuz..

Bir bilgisayar sistemini .com icin DNS sunucu olarak kullanmak icin "host
registration" yaptirmak zorunda degilsiniz. Host registration yalnizca bir
takim registrar'lar tarafindan istenmektedir. Pek cok registrar, ODTU'nun
de yaptigi gibi, host registration olmaksizin islem yapmaniza musaade
eder.

.com'u netsol'dan alinca host-registration zorunlu olabilir ama netsol'un
alternatiflerinin bir kisminda buna ihtiyac yoktur.

selamlar,
-bd