[Linux] insmod hataları

From: Çınar Yüzügüllü (yuzugullu@softhome.net)
Date: Mon 15 Jul 2002 - 00:04:50 EEST

Suse 8.0 sistemim boot ettikten sonra xconsolda a=FEa=F0=FDdaki gibi hata=
 veriyor:

Console log for ...:

=2E.. insmod: insmod: a module named sg already exists
=2E.. insmod: insmod: insmod char-major-21 failed
=2E.. insmod: insmod: a module named sg already exists
=2E.. insmod: insmod: insmod char-major-21 failed

Sistemde ayarl=FD runlevel 5, ... =3D server ad=FD

Buna ek olarak a=E7=FDl=FD=FEta bir bip sesi =E7=FDk=FDyor. Bu arada Suse=
 databasinde benzer=20
hatalara ili=FEkin a=E7=FDklama buldum ama onlar joystick ve ses kart=FDn=
a ili=FEkindi=20
ve "module not found" =FEeklinde olan hatalard=FD.

Acaba kar=FE=FDla=FEt=FD=F0=FDm hatay=FD nas=FDl onarabilirim? Bu arada s=
istemim d=FCzg=FCn=20
=FEekilde logon olmu=FE gibi g=F6z=FCk=FCyor. Sadece root olarak girince =
kde de=20
workspace'ler kalboldu=F0unu fark ettim. Normal kullan=FDc=FDlarda b=F6yl=
e bir kay=FDp=20
olmuyor. root olarak logon edince yukardakine ek olarak :

=2E.. insmod: insmod: a module named st already exists
=2E.. insmod: insmod: insmod char-major-8 failed
=2E.. insmod: insmod: a module named st already exists
=2E.. insmod: insmod: insmod char-major-8 failed

hatalar=FD da ekleniyor.=20
Yard=FDmc=FD olabilirseniz sevinirim...

ii =E7al=FD=FEmalar
--=20