[Linux] Re: MAIL-SEMINER: SWAPPING VII

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Sun 14 Jul 2002 - 19:47:29 EEST

Merhaba,

14 Jul 2002 13:47:24 +0300 tarihinde Murat Koc <murat.koc@frontsite.de> yazdi:

MK> Dokumanlari okumak icin Ingilizceyi anadili gibi bilmek gereksiz. Cok
MK> basit bir ingilizce ile yaziliyor. Ben de bilmiyorum Ingilizceyi
MK> anadilim gibi n'olcak simdi bu kernel ile ilgilenmemi mi gerektirir,
MK> yoksa FAQ, README okumamami mi? Temel duzeyde Ingilizce bilen birisi cok
MK> rahatlikla anlar orada yazilanlari. Sacma bir sey bunlari okumaniz icin
MK> Ingilizceyi anadiliniz gibi bilmeniz gerekir lafi.
Ben Ingilizce'yi kendine engel goren insanlari Serdar Koylu'nun verdigi seminerlere davet ediyorum. Eger o, kisitli Ingilizce'sine ragmen arastirip, ogrenip, belki de hepimizden daha iyi aktarabiliyorsa niye siz yapamayasiniz?

Ingilizce duzeyi elbette onemli bir zorluktur ama -asilamayacak- bir zorluk degildir. Yeter ki isteyin...

Bu dokumanlari hazirlayan, seminerleri veren, listelerde sorulara yanit veren insanlar sekiz kollu, dokuz bacakli, uc gozlu acayip yaratiklar degiller. Iki kollari, iki bacaklari, iki gozleri var. Sizin gibi nefes aliyor, yuruyor ve konusuyorlar.

Onlarin arasina katilmak icin tek yapmaniz gereken karar vermek. "Ben artik uretmek de istiyorum, sadece tuketmek degil" deyin. Gerisi inanin cok kolay...

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694