[Linux] Re: MAIL-SEMINER: SWAPPING VII

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Mon 15 Jul 2002 - 01:23:55 EEST

Pazar 14 Temmuz 2002 13:47 sularında, Murat Koc şunları yazmıştı:

¦[
¦[ > Seminer belgelerine bakıyorum. Ne var, bir sürü slayt, içi boş resimler.
¦[ > İnsanlar bilgiye aç ama basit birşeyi öğrenmek için neden sistemlerini
¦[ > birkaç satır metin yerine bir sürü resimle doldursunlar ki.
¦[ > Hani salt metin bilgi olur da, bazıları biraz daha görsel birşeylerle
¦[ > bunu zevkli hale getirmek isteyebilirler...
¦[ > Ekmek/pasta farkı...
¦[ >
¦[
¦[ ya dokumanlar? Onlarinda mi ici bos? DNS, samba, ipchains, iptables,
¦[ mysql, squid ... sanirim
¦[
¦[ http://www.linux.org.tr/belgeler.php
¦[
¦[ adresine hic bakmadiniz. Bunlari yazanlara hakaret ediyor gibisiniz.

Siz bu yazdıklarınızla ve yaptıklarınızla hakaret ediyor gibisiniz.
Dikkat ederseniz onları savunuyorum.
Unutmayın ki ben Belgelendirme Çalışma Grubu Başkanıyım. Bu hakarete konu ettiğiniz
belgelerin daha kalıcı olması ve daha da zenginleştirilmesi/geliştirilmesi için
çalışmalar yapıyorum.
Bunu gayet iyi bildiğiniz halde böyle bir çıkarımda neden bulunma gereği
duydunuz acaba? :)))) kusura bakmayın gerçekten komik.

Neyse siz zevkiniz için sanat yapmayı sürdürün ben keyfinizi bozmayayım.
Nasılsa bildiğinizden şaşmayacaksınız. Bir de saçma sapan ithamlarınızla
uğraşmak cabası. Naaparsanız yapın.

Bense belgeler.linux.org.tr adresinde utanç abidenizi yükseltmeye devam ederim.
Anadilinden utananlara yazıklar olsun.

Esen kalın,
Nilgün