[Linux] Re: HakkiÖcal .

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Wed 03 Jul 2002 - 14:20:34 EEST

Selamlar..

Gelecek'in avukatliginida yaptiracaksiniz bana, ne dar bir atgozlugunuz var yahu..

CAPAROL - Filli Boya - Milli Boya..

Yahu bu bile size bir sey anlatmiyor mu ? Bu bir pazarlama taktigidir ve bu arkadaslarda ustaca kullaniyor. Helal olsun diyeceginize ..

"Size bir mesaj geldi. Askini anlatan... Actiniz ve dunyaniz karardi. Oysa o mesaji Microzort WindowsXP ile kullansaydiniz bu olmayacakti". O zaman ne kullaniyorduk ? Microzort Windows98. Veya Office97.. Yahu, kendi hatasini, eksigini yanlisini bile birileri pazarlama malzemesi olarak kullaniyorken sizin cikip boyle demeniz pes dedirtiyor dogrusu.

Milli, ne demek sizce ? GelecekLinux'un uretim yeri T.C. Uretenler Turkler. Yaaa.. diyeceksiniz simdi.. GelecekLinux bir dagitimdir. Dagitimlarda yapilan paketleri toplamaktir. Bu is Gelecek A.S. tarafindan yapilmis. Uzerinde Made IN Turkey yaziyor. Adamlarda bunu pazarlama faaliyetlerinde tepe tepe kullaniyorlar. Sizde bir dagitim yapin, sizde kullanin.

Saygi ve sevgiler..