[Linux] Re: HakkiÖcal .

From: Ansugo (ansugo@gmx.net)
Date: Tue 02 Jul 2002 - 22:13:41 EEST

Ömer Fadıl USTA wrote:
> Bilemiyorum siz söyleyin?
> Pranin robert'e degil ahmete , micheal'e degil aysel'e gitmesi neyi
> degistirecek ?
> Sanirim benim bu sorumun cevabi sizin sorunuzunda cevabi olacaktir.
> Teknik eleman yetistirmesi yabanci kaynaklardan karsilanabilinir. Eger siz
> parayi kendi ulkeniz uzerinde dolastirabiliyorsaniz ekonominiz su anda
> oldugundan cok daha iyi olur. Yanlis mi dusunuyorum ?

Merhaba;

Kime zararı olabilir? Elbette mükemmel birşey. Ama kimsenin tutuopta
Linux'u sahiplenmesine, "Milli uzgörü, Milli işletim sistemi" gibi
safsatalar ile kişileri kandırmasına göz yumacak değilim.

Sizin düşüncenize tamamen katılıyorum. Sizin sözünüz iyi niyeti
gösterir. Ama herkesin böyle "iyi niyetli" davranmasını beklemek, biraz
"safça" olur gibime geliyor, bilmiyorum siz ne dersiniz?

Sevgiler, Selamlar...