[Linux] Re: HakkyÖc al.

From: Murat Gezer (Linux) (murat.gezer@linuxdonanim.com)
Date: Wed 03 Jul 2002 - 15:23:56 EEST

ben cevap vermek istiyorum. Api uyumsuzlugu win 95 bile kendi icersinde
uyumsuzdu. hele hele eger turkce surumuz var ve yalnislikla ingilizce bir
seyler yuklerseniz yari turkce yari ingilizce hatda almanca bir program
yukledikten sonra vay haline :))

ben yaklasik olarak evde 3 senedir Linux kullaniyorum ve 1995 ten beri de
okulda ve iste kullaniyorum. Sorun varmi var. Ama bu sorunlar genelde benim
acele olarak kontrol etmeden aldigim donanimdan kaynaklandi. Sonralari
onlarda kernel yenilendikce kalkti. Ben scripting icinde kullaniyorum, Kod
yazmak icinde kullaniyorum Makale yazmak icin de kullaniyorum. ve oyun
oynamak icinde . Chat de yapiyorum ICQ da kullaniyorum . Yani ne istersem
onu buluyorum hemde Serbest olarak.

Lutfen Sayin ansugo arkadasim Serbest yazilima burada laf atma.

Murat Gezer