[Linux] Re: HakkıÖc al.

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Wed 03 Jul 2002 - 13:35:22 EEST

Selamlar..

On Tue, 02 Jul 2002 23:35:15 +0300
Ansugo <ansugo@gmx.net> wrote:

> Merhaba :)

> Sevindim ama halen şüpheliyim...

> En kısa zamanda deneyeceğim, scripting için üretilmiş sistemde oyun
> oynamanın zevkini çıkaracağım.

Bak burasi bir internet cafe. 18 Makinemiz var ve hepsi Linux. O kirtasiyeden aldigin oyun ne bilmiyorum ama, bunlarin hepsi yaklasik 180 kadar oyunu oynuyor. Oyunlarin tamami Ana makine de ve 2*60 GB DISK Agzina kadar oyun dolu. Henuz hic bir oyun ben Linux'la calismam deme curetini gostermedi.

Eger seni geriyorsa, tavsiyelerinden faydalandigim bir arkadasi tavsiye edeyim. Heybetli arkadasimiz Onur KUCUK bu isi iyi bilenlerdendir. Liste arsivini biraz esele.. Adresini filan bulursun. Git firininda biraz tava gel..

Diger yandan Bilgisayarim calistirmiyor diyerek ayni oyunlari sattiktan sonra bize geri getiren tonla adam var. Bizim sattigimiz her 5 oyundan 2'si geri donuyor. Bu getirenlerin hic biride Linux kullanmiyor. Bu konuda goruslerini alalim birazda.. Evet, Windows OS ile, Windows icin yazilmis oyun neden calismaz ?

Saygi ve sevgiler.