[Linux] Re: HakkıÖc al.

From: Ansugo (ansugo@gmx.net)
Date: Tue 02 Jul 2002 - 07:02:06 EEST

Baris Metin wrote:
> [...]
> insanlarin cok cok kucuk bir kismi liste icerisinden gercekleri
> ogrenebiliyor.
>
> Ne yapacagiz peki ? Dergiler, web sitelerimiz en guclu silahlarimiz.
> Dergilerdeki yazilarimizda konu uzerine yogunlasabiliriz. Bu tur yanlis
> yonlendirmeleri gordugumuz zaman cevap makaleleri yayinlar, mumkun
> oldugunca cok kisinin haberdar olmasi icin diger web sitelerimizden
> duyurularini yapar, listeleri bilgilendiririz, vs... Sonuc olarak
> insanlari bilgilendirecek kisiler yine biziz. Yazilanlara cevap versin
> diye kimseyi bekleme gibi bir luksumuz yok!

Aman sakin olalım, savaş falan çıkartmayalım şimdi :-) Ama yanlış
yönlendirmelere cevap vermek ile zaman harcayacağınıza, Gelecek'in
sayfasına döküman ekleyebilirsiniz alternatif olarak. (Sadece bir
öneridir. Hani şu Milli işletim sistemiz, bilirsiniz...)

> *Yanlis yonlendirmeler yuzunden* 5-10 bilgisayari lisanslayacagim diye
> sirketlerin ulkemin bir koyunun belki bir aylik gelirini yurt disina
> akitmalari beni hic mutlu etmiyor. Bagzilarini neden ediyor ???

Kimseyi birşeyin mutlu ettiği yok. Siz işi illaki linux ücretsizdir,
serbest yazilimdir, felsefiktir; MS kan emicidir, toplumların
düşmanıdır, azılı kapitalisttir dengesine oturtmuş gidiyorsunuz.

Hakkı Öcal'ın işletim sistemlerine bakış açısı şu şekildedir : "BTci
tayfası takım tutar gibi OS tutmaz".. Mesela ben bu ilkeyi
benimsemişimdir. Hangi işletim sistemi hangi konuda iyi ise, onu
kullanırım. Ama bu listede birçok kişi, Linux fanatikliğini, MS'in iyi
yanlarını görmeyecek derece de "ilerletmişlerdir" ki bu durum aban göre
yanlıştır. Sizler bilimçi, programcı, sistem geliştirici kişilersiniz.
Ama MS'e karşı tutumunuz, "Globalleşme karşıtı" minik guruplara benziyor..

Selamlar...