[Linux] Re: HakkıÖc al.

From: Baris Metin (baris@gelecek.com.tr)
Date: Tue 02 Jul 2002 - 01:39:32 EEST

Selamlar,

Tue, Jul 02, 2002 at 08:46:17PM +0300 , Cetin, Gorkem :
> Azıcık gözyaşı, biraz "haydi gençler ileri" dersin, biraz da popülizm
> verirsin. Gençleri peşinde sürükleyen süper bir yazar olursun. Anlamadığın
> konularda da nabza göre şerbet dayar, aradan sıyrılırsın. Bir ay
> İnternet'i gezer, biraz Linux, biraz UNIX yazıp okurların gözünde
> yüksekten uçarsın. Sonra yine MS borazancılığına devam. Ne de olsa
> zengin Türkiye'nin Microsoft'a verecek parası bol!

Bu tur konusmalara cevap verilmesi gerekiyor. Ama buradan degil tabii.
Burada bizim yazdiklarimizi yine biz okuyoruz. Bu sozlerden etkilenen
insanlarin cok cok kucuk bir kismi liste icerisinden gercekleri
ogrenebiliyor.

Ne yapacagiz peki ? Dergiler, web sitelerimiz en guclu silahlarimiz.
Dergilerdeki yazilarimizda konu uzerine yogunlasabiliriz. Bu tur yanlis
yonlendirmeleri gordugumuz zaman cevap makaleleri yayinlar, mumkun
oldugunca cok kisinin haberdar olmasi icin diger web sitelerimizden
duyurularini yapar, listeleri bilgilendiririz, vs... Sonuc olarak
insanlari bilgilendirecek kisiler yine biziz. Yazilanlara cevap versin
diye kimseyi bekleme gibi bir luksumuz yok!

*Yanlis yonlendirmeler yuzunden* 5-10 bilgisayari lisanslayacagim diye
sirketlerin ulkemin bir koyunun belki bir aylik gelirini yurt disina
akitmalari beni hic mutlu etmiyor. Bagzilarini neden ediyor ???

iyi calismalar.

--
Baris Metin
Gelecek A.S.

----------------------------------------------------------------------- Liste üyeliğiniz ile ilgili her türlü işlem için http://liste.linux.org.tr adresindeki web arayüzünü kullanabilirsiniz. Listeden çıkmak için: 'linux-request@linux.org.tr' adresine, "Konu" kısmında "unsubscribe" yazan bir e-posta gönderiniz. -----------------------------------------------------------------------