[Linux] Re: Mandrake 8.1 de Türkçe Sorununun Çözümü

From: Vasfi UYSAL (vasfi@alpha.med.ege.edu.tr)
Date: Thu 28 Feb 2002 - 10:51:14 EET

 Arkadaslar bu arada konu alakasiz bi sekilde dagiliyor diye dusunuyorum=20
 Birseylerin turkcelestirilmesi ile turkce karakter desteginin saglanmasi
 farkli seyler bence , turkce karakterlerin basilmasi goruntulemesi print
 edilmesi problemi halledildimiki tam olarak
 turkce bi seyler yazmaktan yada turkceye cevirmekten bahsediyoruz=20
 kendi alfabendeki harfleri kullanamadiktan sonra ben napayim turkce
 iletileri olan programi=20

 herkese kolay gelsin=20
=20

 - Vasfi UYSAL