[Linux] Re: Star Office 6.0 ucretli olacak

From: pOlOnyum (polonyum@yahoo.com)
Date: Mon 25 Feb 2002 - 23:43:31 EET

        Merhabalar,
        Peki Open Office ücretli hale gelebilir mi? Sonuçta Open Office ücretsiz iken Star Office'in ücretli olması bana pek mantıklı gelmiyor.
        Saygılarımla.
        Ekim Ergün

Görkem Çetin <gorkem@gelecek.com.tr>, Tue, 26 Feb 2002 10:19:01 +0200 (EET) tarihinde yazmıştı:
#
#Merhaba,
#
#> alicagi, sadece Solaris versiyonunun ucretsiz olacagini iddia ediliyor.
#> Bu konuda daha onceden duydugum ( resmi degil ) Sun'in, Star Office 6.0
#> icin 40-50 $ civarinda bir ucret isteyecekmis. Bana gore kaliteli ve MS
#> Ofis dosyalarini problemsiz okuyup yazan bir ofis paketi icin bu ucret
#> cok normal gorunuyor. Ev ve sirket kullanimi icin ayri lisanslama
#> ucreti alirlarsa cok yerinde olacaktir.
#
#Sun, ev, sirket ve egitim lisanslari icin ayri ucretlendirmelerde
#bulunacak.
#
#> SO in acik kaynak kodlu gelistirilen surumu OpenOffice'in
#> http://ww.openoffice.org
#> sitesine bir saattir ulasamiyordum, az once tekrar calismaya baslamis.
#> Umarim OpenOffice in calismalarina son verilmez.
#
#Erol, OpenOffice'in kod yapisi Star Office'ten daha hizli isliyor. Sans
#eseri OO yoneticilerinin bir ic yazismasina denk geldim, Open Office'ten
#memnun olduklari yonunde bir cumle de geciyordu. Sanmiyorum ki
#calismalarina son versin(ler).
#
#Iyi calismalar
#Gorkem