[Linux] Re: Star Office 6.0 ucretli olacak

From: Görkem Çetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Tue 26 Feb 2002 - 12:03:05 EET

> =09Peki Open Office =FCcretli hale gelebilir mi? Sonu=E7ta Open Office =
=FCcretsiz iken Star Office'in =FCcretli olmas=FD bana pek mant=FDkl=FD gel=
miyor.
> =09Sayg=FDlar=FDmla.=09
> =09Ekim Erg=FCn

Merhaba Ekim,

Sun bu konuda garanti veriyor. Open Office'e ait kaynak kodlarin her zaman
acik kalacagini sayfalarinda belirtiyorlar. Aslinda merak edenlerin OOo
FAQ'ya bakmasini oneriyorum, OOo'in onundeki yol haritasi ile ilgili fikir
sahibi de olabilirler.

Iyi calismalar
Gorkem
Gelecek A.S