[Linux] Re: linux.org.tr ve bir sikayet

From: MustafaOgun (mustog@yahoo.com)
Date: Mon 25 Feb 2002 - 22:55:11 EET

> Yorum asagida; benim pesimizmimi arttirmanin
> otesinde bir ise yaramadi.
> Bundan sonra haberlere de el surmuyorum.
>
> bilgilerinize.
> -bd

  Selamlar;
bence siz yogun bir ozveri ile calismaktan yorgun
duserek cabucak tasmissiniz, eminim bir sure sonra
gereksiz yere cok fazla sinirlendiginizi goreceksiniz
ya da belki gormussunuzdur bile.
Eger gonullu bir kac kisinin yardimini isterseniz ben
bos vakitlerimi bu tur insanlarla ugrasmak icin
ayirabilirim. henuz 3 senelik amator bir linux ev
kullanicisiyim ama en azindan bu tur islerde benim ve
benim gibi bir kac gonullunun yardimi belki faydali
olabilir, imla hatalarini duzeltmek,
yazilari/yorumlari sitede yayinlanmaya musait hale
getirmek,anlasilir cumleler kullanarak bastan yazmak
v.s. gibi konularda belki yardimim dokunabilir.

sitenin yeni hali oldukca guzeldi, 1 aylik kisa
soluklu bir heyecan olmasin insaallah

Selamlar,Sevgiler

MustafaOgun

=====