[Linux] Re: Star Office 6.0 ucretli olacak

From: Görkem Çetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Tue 26 Feb 2002 - 10:19:01 EET

Merhaba,

> alicagi, sadece Solaris versiyonunun ucretsiz olacagini iddia ediliyor.
> Bu konuda daha onceden duydugum ( resmi degil ) Sun'in, Star Office 6.0
> icin 40-50 $ civarinda bir ucret isteyecekmis. Bana gore kaliteli ve MS
> Ofis dosyalarini problemsiz okuyup yazan bir ofis paketi icin bu ucret
> cok normal gorunuyor. Ev ve sirket kullanimi icin ayri lisanslama
> ucreti alirlarsa cok yerinde olacaktir.

Sun, ev, sirket ve egitim lisanslari icin ayri ucretlendirmelerde
bulunacak.

> SO in acik kaynak kodlu gelistirilen surumu OpenOffice'in
> http://ww.openoffice.org
> sitesine bir saattir ulasamiyordum, az once tekrar calismaya baslamis.
> Umarim OpenOffice in calismalarina son verilmez.

Erol, OpenOffice'in kod yapisi Star Office'ten daha hizli isliyor. Sans
eseri OO yoneticilerinin bir ic yazismasina denk geldim, Open Office'ten
memnun olduklari yonunde bir cumle de geciyordu. Sanmiyorum ki
calismalarina son versin(ler).

Iyi calismalar
Gorkem
Gelecek A.S