[Linux] Re: linux.org.tr ve bir sikayet

From: Evrim ULU (evrim@envy.com.tr)
Date: Tue 26 Feb 2002 - 11:12:17 EET

burak dayioglu wrote:

>merhaba,
>kimselerin yardim icin elini kolunu kipirdatmamasinin bir sonucu olarak
>ucube haline gelen www.linux.org.tr icin ayirabildigim azicik vaktimde
>mumkun oldugunca gelen haberleri elden gecirip hizla yayina almak icin ara
>ara girisimlerde bulunuyorum. Tuketen ama hic uretmeyen penguen guruhu
>yuzunden pesimistligimin dozu her gecen gun artiyordu. Yine istemeye
>istemeye siteye baglanip haber onaylamaya calisirken bana gonderilmis
>asagidaki mesaj gozume iliski...

gayet haklisin ama burak portal halindeki bir siteyi ayakta tutmak insan
gucu ister o yuzden suc sende diil. merak etme yakinda aradigin destegi
arkanda bulursun. biz 4 kisi gunde 2 ser haber yazacak vakit zor
buluyoruz sen tek basina o kadar i$in altindan kalkacagim die kendini
hirpaliyorsun.
yazik walla.

Bu arada linux.org.tr'nin neden portal haline cevrildigi hakkinda bi
fikrim yoq. biri biliyorsa bana solermi? Surekli yenilenen bir sitenin illa
portal halinde olmasi mi gerekiyordu. Hmz... listenin eski mesajlarina
baksam cok iyi olacak.

saglicakla.
evrim.