[Linux] linux.org.tr ve bir sikayet

From: burak dayioglu (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Mon 25 Feb 2002 - 22:26:34 EET

merhaba,
kimselerin yardim icin elini kolunu kipirdatmamasinin bir sonucu olarak
ucube haline gelen www.linux.org.tr icin ayirabildigim azicik vaktimde
mumkun oldugunca gelen haberleri elden gecirip hizla yayina almak icin ara
ara girisimlerde bulunuyorum. Tuketen ama hic uretmeyen penguen guruhu
yuzunden pesimistligimin dozu her gecen gun artiyordu. Yine istemeye
istemeye siteye baglanip haber onaylamaya calisirken bana gonderilmis
asagidaki mesaj gozume iliski...

Bir penguen Turkce harf kullanmadan yazdigi haberlerini onaylayamayaacgimi
soyledigim icin bana sitem ediyor. Turkce harfsiz yazilmis haberleri
onaylamamaayi ve yazarlarina yeniden yazdirmayi tercih ediyoruz. tum
metinleri tekrar elden gecirip harfleri duzeltmek benim bos vakitlerimde
yetisemeyecegim bir is...

Yorum asagida; benim pesimizmimi arttirmanin otesinde bir ise yaramadi.
Bundan sonra haberlere de el surmuyorum.

bilgilerinize.
-bd

Bu hareketle; baska =FClkelerde yasamakta olan milyonlarca Q-Tipi t=FCrk=E7=
klavye kullanmayan PC kullanicilari T=FCrkleri k=FCst=FCrd=FCg=FCn=FCz=FC d=
bilmelisiniz.
Bu ger=E7ekten haksizlik !
Yakinda bu hareketinizi bir cok LUG'larda Linux kullanan Avrupa T=FCrklerin=
aciklama zorunda kalicagim.
Sanki sizi kizdirmak istedigim i=E7in g=FCzel dilimizi b=F6yle yaziyorum...=
=2Epes
vallahi.
Berlin'de 350 resmi olarak BSD/Linux/BeOS kullanan T=FCrk gen=E7leri var.
Bakalim =DCniversitede bunlar ne diyecek bu konuya...
Saygilarimla
A.=D6zt=FCrk