[Linux] Re: mdk ve font

From: PCc0d3r X (pcc0d3r@yahoo.com)
Date: Tue 19 Feb 2002 - 20:59:48 EET

ben artik bir seyleri bastan kurmak istemiyorum
ayrica cursor'un bence konuyla alakasi yok
cunku hata olarak cannot find font 'fixed' diyor

neyse benim ricam birileri bana fixed adli fontunu
yollayabilir mi?
tahminimce /usr/lib/kbd/consolefonts/fixed.pcf.gz adi
altinda, tahminimce deim cunku su an fixed diye bir
fontum yok =(
eger olmazsa sisteminizde aratir misiniz bir de?

yani zahmet olmazsa cok sevinirim

rpm'leri yeniden kurmayi denedim
--repackage paramatresi ile her seferinde seg fault
veriyor
-e dedigimde ise bir suru dependincy gosteriyor
-F dedigimde ise hic bir sey degismiyor...

tahminimce sorun soyle cozulecek
fixed adli fonts consolefonts altina atildiktan sonra
mkfontdir denilecek ve lay orda bitecek...

he unutmadan bir nette bir mail-listede okumustum adam
font dizinlerine girip mkfontdir demis
tekrar startx dediginde acilmis
ama bende o da nafile kaldi =(

lutfen rica ediyorum
bastan kurmak istemiyorum...
iyi calismalar...

--- "Baris Cenberci (ENK)"
<Baris.Cenberci@enk.ericsson.se> wrote:

> cursors hatirladigim kadariyla, X'in "mouse cursor"
> icin kullandigi =
> sekilleri iceriyor. (Yaniliyor olabilirim.) Yani pek
> aptalca bir font =
> degil.
>
> Mandrake CD'sinden XFree86 rpm'ini bir daha
> yukleyin, duzelecegini =
> tahmin ediyorum. O da olmazsa 75 dpi fontlari
> yuklemeniz sorunu =
> halleder diye tahmin ediyorum. (cursors fontunun
> hangi pakette oldugunu =
> hatirlamiyorum da.)

=====
Iyi Calismalar