[Linux] Re: mdk ve font

From: PCc0d3r X (pcc0d3r@yahoo.com)
Date: Tue 19 Feb 2002 - 23:20:55 EET

off, vllaha dediginiz de basima geldi
polonyum adli arkadasin tavsiyesi uzerine mdk update'i
kullandim hic bir sey degismedi

neyse rpm paketlerinin icinden kendim manual olarak
100dpi ve 75dpi'lari aynen alarak
/usr/X11R6/lib/X11/fonts altina attim
daha sonra bu satirlari hem XftConfig hemde XF86Config
dosyasina yazdim
ama olmuyor olmuyor

bu seferde fixed font yerine cursor adli fontu
bulamiyor
o dediginiz fare pointerlari icin
ama bir de baktim ki cursors.pfa ve olcursors.pcf.gz
Misc ve Type1 'in altinda var
bunlarida XF86Config'e ve xftConfig2e ekledim yine hic
bir sey degismedi
hala cursor'u ariyor

sonra teker teker her fontun dizinine gidip mkfontdir
dedim gene bir sey degismedi...
hala cursor adli font bulunamiyor offf

vallaha format cozumune varacaz gibi yine...

--- "Baris Cenberci (ENK)"
<Baris.Cenberci@enk.ericsson.se> wrote:

> cursors hatirladigim kadariyla, X'in "mouse cursor"
> icin kullandigi =
> sekilleri iceriyor. (Yaniliyor olabilirim.) Yani pek
> aptalca bir font =
> degil.
>
> Mandrake CD'sinden XFree86 rpm'ini bir daha
> yukleyin, duzelecegini =
> tahmin ediyorum. O da olmazsa 75 dpi fontlari
> yuklemeniz sorunu =
> halleder diye tahmin ediyorum. (cursors fontunun
> hangi pakette oldugunu =
> hatirlamiyorum da.)

=====
Iyi Calismalar