[Linux] Re: mdk ve font

From: Baris Cenberci (ENK) (Baris.Cenberci@enk.ericsson.se)
Date: Tue 19 Feb 2002 - 15:49:33 EET

cursors hatirladigim kadariyla, X'in "mouse cursor" icin kullandigi =
sekilleri iceriyor. (Yaniliyor olabilirim.) Yani pek aptalca bir font =
degil.

Mandrake CD'sinden XFree86 rpm'ini bir daha yukleyin, duzelecegini =
tahmin ediyorum. O da olmazsa 75 dpi fontlari yuklemeniz sorunu =
halleder diye tahmin ediyorum. (cursors fontunun hangi pakette oldugunu =
hatirlamiyorum da.)

B.C.