[Linux] Re: mdk ve font

From: pOlOnyum (polonyum@yahoo.com)
Date: Tue 19 Feb 2002 - 20:50:11 EET

Merhaba,
Sanırım fontları eski haline getirebilmenin en kolay yolu sistemi güncellemektir.
Sisteme ttf ya da type1 font yükleme-kaldırma işlerini "KdeFontInstaller" ile yapıyorum, bu programı MDK cdlerinden yükleyebilirsiniz; bence DrakFont'a nazaran daha yetenekli.

Tue, 19 Feb 2002 03:05:18 -0800 (PST) tarihinde
PCc0d3r X <pcc0d3r@yahoo.com> yazmıştı: