[Linux] Re: Background process

From: Baris Kayayurt (kayayurt@bornova.ege.edu.tr)
Date: Fri 15 Feb 2002 - 10:10:55 EET

 Oncelikle Deniz'in sorduklarini cevaplamaya calisayim. Cache'le ilgili
olay aynen bizde de var. Su ana kadar cozemedim. Ancak ikincisinde sorun
yok. Yani Servlet veya JSP icinde yazilan System.out.println'ler
console'da gorunuyor. Tabi AS'i java -jar orion.jar komutuyla
baslatirsaniz.

 Background process'le ilgili sorunum hala devam ediyor. Bu bir yetki
sorunu olmaktan cok process'in shell'e bagimli olmasiyla ilgili gibi geldi
bana. Process listte var ama calistirildigi shell belli var olmadigi icin
ulasilamiyor. Bu konuda yardimlarinizi bekliyorum...

 Baris=20

On Fri, 15 Feb 2002, Deniz Bellikan wrote:

> [...]
> System.out.print varsa bu cikti nereye gidiyor yani bu ciktiyi gormemim b=
ir
> yolu varmi acaba ? Biliyormusunuz?
> Bazi application serverlarda bu ciktilar serveri baslattiginiz consola
> gozukur(Resin de mesala fln..)Debugging icin bu tip system.outlar faydali
> oluyor..
> kusura bakma sen soruna cvp ararken ben seni soru bombardimanina tuttum a=
ma
> bu salak (Bence!!) application serverla ilgili cok bilgi yok
> ortalikta..(Orionsever.com'da baktim ama bulamadim.)

Process