[Linux] Re: Background process

From: Deniz Bellikan (dbellikan@gmx.net)
Date: Fri 15 Feb 2002 - 12:42:45 EET

Selam Sizin sorununuzda Benim (System.out) sorunumda colzuldu ama kisa bilgi
olmasi acisindan yaziyorum.Biraz oftopic olduysada listedeki arklardan ozur
dilerim..
Baslangicta bende system.out komutlari cikmiyordu, ancak bunun yanisira dun
bu application serveri kullanarak oracla dbye baglaninca hata aliyodum ve
sonucta bu surumle gelen oracle thin driverin bugli oldugu ortaya cikti
(classes12.jar)Ve bunun icin gerekli patche yukledigimde oracle baglanti
sorunu giderildigi gibi Programda yer alan system.out komutlarinin ciktilari
konsolda gozukmeye basladi.Garip ama ole!!

Isin daha ilginci Oracla 9i DB aliyosunuz 9iAS server aliyosunuz ve ilk
yadiginiz Standart bir java programi Bu app server uzerinde db baglanamiyo
cunki driver stardartta bugli geliyor ve isin daha ilginci bu bug gidermek
icin yuklmeniz gereken pacth de 8i surumune ait bir pacth..(Hos yuklediginiz
pacthde sorunu otomatikman cozmuyor cunki gerekli classlari yanlis yere
kopyaliyor siz arastirip dogru yeri bulup kopyalarsaniz pacth
calisiyor..)Bence sacma bisey!!
Neyse sonucta calisyor :)

Ama hala cache problemi var