[Linux] Re: Background process

From: nafiz temizhan (temizhan@petrol.tpao.gov.tr)
Date: Fri 15 Feb 2002 - 10:50:22 EET

Herkese Selam,

aradiginiz komut nohup
Siz sitemden ciktiginizda, ilk olusan shell prosesi ve digerleri ki bunlar hepsi child proseslerdir, sitem tum bu proseslere SIGHUP sinyali gonderir.
bu komutun yaptigida beraber calistigi komuta ait prosesleri exit oldugunuzda bu sinyalden muaf tutmaktir. eger bi komut setini bu sekilde calistirmayi isterseniz
bir script file isinizi gorur. ayrintili bilgiyi man page'inde bulabilirsiniz. kolay gelsin.